Toimitusehdot

Toimitamme huolella valittuja, laadukkaita korutarvikkeita sekä valmiita koruja kaikkialle Manner-Suomeen nopeasti ja luotettavasti. Meillä on aina 100 % tyytyväisyystakuu ja vaihto tai palautus on ilmaista. 


Myyntialue

Verkkokauppamme myyntialue on koko Suomi (poislukien Ahvenanmaa).


Maksutavat


Käytössämme on turvallinen ja luotettava Paytrailin maksupalvelu, joten voit maksaa ostoksesi heti käyttäen oman pankkisi verkkopankkia tai luottokorttia.


Halutessasi voit myös maksaa ostoksesi ennakkomaksuna. Valitse kassalla ennakkomaksu, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen ja erillisellä viestillä maksutiedot. Tarkista myös roskapostikansio, jos laskua ei kuulu! Tuotteet lähetetään Sinulle, kun maksu näkyy tilillämme.


Huom. Ennakkolaskun maksamatta jättäminen ei ole kaupan peruminen! Jos tuletkin katumapäälle, ole ystävällinen ja laita tästä viesti info@gemelli.fi, kiitos. Perumispäätöstä ei tarvitse perustella.


Lue lisää maksuehdoista:

https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot


Toimitustavat


Toimitamme lähetykset seuraavilla toimitustavoilla:

Postin Economy kirjeenä tai asiakkaan halutessa maksullisena Posti Priority kirjeenä: Tuotteet lähetetään normaalisti kahden vuorokauden kuluessa tilauksesta. Economy kirjeet tulevat perille pääsääntöisesti  4. arkipäivänä postittamisesta. Maksullinen Posti Priority kirjelähetys on perillä 2. arkipäivänä postittamisesta. Kirjepostin kulkua ei voi seurata.

Postin Pikkupaketti: Toimitetaan suoraan kotiosoitteeseen päiväpostin mukana. 

Matkahuollon lähipaketti tai Postin paketti haluttuun noutopisteeseen: Tilauksen yhteydessä valitaan haluttu noutopiste. Huomioi, että valitun noutopisteen ollessa täysi Posti/Matkahuolto saattaa toimittaa lähetyksen toiseen noutopisteeseen. Lähetyksen seurantakoodin saat erillisenä viestinä, kun lähetys on toimitettu matkaan.

Kaikki yli 50 € tilaukset toimitamme Matkahuollon lähipakettina tai Postin pakettina ilman toimituskuluja. 


Toimituskulut

Tarjoamme Sinulle ilmaisen toimituksen vähintään 10 € tilauksiin Postin Economy kirjelähetyksinä. Halutessasi voit valita nopeamman, maksullisen Postin Priority kirjelähetyksen kiinteään hintaan 2.50 €/lähetys. Postin Pikkupaketti toimitetaan suoraan kotiosoitteeseen päiväpostin mukana, toimituskulut 4,90 €/lähetys. Matkahuollon lähipaketin ja Postin paketin toimituskulut ovat 5.90 € /lähetys. 

Kaikkiin hintoihin sisältyy alv.


Toimitusaika


Tilaukset pakataan pääsääntöisesti tilauspäivänä ja toimitetaan postiin viimeistään seuraavana päivänä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.


Vuoden 2021 tilanne: Pyrimme kaikin tavoin välttämään koronavirustartuntaa. Postin lähetyspisteemme sijaitsee vilkkaan tavaratalon yhteydessä. Tämän vuoksi yritämme harventaa käyntejä/viikko Postissa, eli keräämme parin päivän tilaukset samaan lähetyskertaan. Tämä saattaa pidentää toimitusta 1-2 päivää. Kiitämme kärsivällisyydestäsi poikkeuksellisena aikana.


Palautukset maksutta asiakaspalautuksena

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.Tavoitat meidät sähköpostitse osoitteella info@gemelli.fi. Saat palautusta varten ohjeet ja asiakaspalautustunnuksen vastausviestissämme.  Reklamointiaika tuotteen saapumisesta on 14 päivää.  Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Ilmainen palautus edellyttää, että palautuslähetys lähetetään kirjepostina, poikkeuksista sovitaan erikseen.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset


Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä lähetyksen saavuttua tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.




Yhteystiedot


Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@gemelli.fi

- Tällä hetkellä meihin ei valitettavasti saa yhteyttä puhelimitse.


Riitatapaukset


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.


Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).